We´re on it again

Datum:2011-05-24 ♥ Tid: 20:08:51
Det var längesedan! Men jag och Emma har bestämt oss för att starta upp bloggen igen.
Ni får stå ut med den gamla designen sålänge, ny kommer inom snar framtid när vi fotat nya bilder ;)

Jag har iallafall hunnit med att göra mycket, Silver och jag har startat v¨r första "tävling" en pay and jump i Vretstorp.
Sen har vi varit på träning för Britt igen. Gick bra,  hade en bra ridkänlsa!
 Vi har eventuellt två tävlingar inplanerade :D

Red silver idag, och det gick S K I T.
Jag red för j****a dåligt, och blev bara arg på mig själv. så jag slutade ridpasset efter han sökt sig ner en sista gång.

 Kan bjuda på lite bilder.


Bilder ifrån träningen.









Bilder ifrån Pay and Jumpen










Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0