What's your name?

Datum:2011-09-04 ♥ Tid: 22:52:15
Nu ska jag snart sova, men tänkte blogga lite snabbt bara :) 

Funktionärs jobbet gick bra idag också, dock fick vi sitta vid lite tråkiga hinder, men det är sånt man får ta ;) När jag kom hem så åkte jag och mamma ganska direkt till stallet. Gick in till Jenny och grattade henne och lämnade paket och sen bjöd hon även på lite tårta. Sen gick jag ut igen och red. 

Började med Jacky. Red lite halvt kravlöst på banan. Bara red runt lite liksom. Red igenom en vattenpöl några gånger och i början var hon lite tveksam men sen taggade hon näste mot den, haha :) 
Sen red jag Merlin. Red lite barbacka på banan. Han var pigg, men lyssnade ändå bra. Var supermysigt och på slutet var han riktigt härlig. Satt och log när vi galopperade runt. Supermysigt i mörkret när månen lyser och när ponnyn är sådär glad och fin! :love:


Bild från i vintras.

Fotade en del på fälttävlan idag också, så ska fixa de så fort jag har tid och sen får ni alla bilder från helgen :) 
Vi höres!


Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0