Örebro Fältrittklubb

Datum:2011-09-03 ♥ Tid: 09:39:15
Nu kommer snart Camilla så ska vi ge oss ut till Loke. Jag ska rida och så ska vi fixa lite där :) 

Sen bär det av till Karslund. Ska vara funktionär på Fälttävlan som går nu i helgen, ska bli jättekul! Jag och Camilla har alltid jätteroligt när vi är funktionärer :D Men lite spännande ska det bli med, vi ska vara hinderdomare vid terräng banan - vilket gör att det är mycket att hålla reda på. Men det kommer nog gå bra ;) 


Bild från när jag var där och fotade Fälttävlans SM för ponny. Har med mig kameran nu i helgen också, men vi får se hur mycket jag hinner fota ..



Kommentarer
SKRIVET AV: Kajsa

Fin bild vad bra du är på att fota:D

Datum: 2011-09-03 ♥ Tid: 10:13:13
Hemsida/blogg: http://kajssat.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0