Dag 9 - Min utrustning

Datum:2011-09-06 ♥ Tid: 15:00:00
Vad räknas inom den här kategorin? Vad jag använder? Vad jag äger? 
Well, jag har väldigt mycket ridgrejer. Men kan dra lite snabbt och det jag använder mest .. 

1 Hjälm - Eurolite
8 Ribyxor - Mörkblå, svarta, beiga, blåa, jeanssvarta, lila, jeans blåa, vita.
Några Pikéer
Chaps (Läder chapsen jag använder mest är Julias, men jag har egna fula här hemma. Nya ska väl införskaffas någon gång .. fast jag hoppas på stövlar ist.)
Ridskor (nya ska införskaffas snarast!!)
Flera tjocktröjor
Flertal tävlingströjor
Kavaj

Till häst äger jag lite allt möjligt. Så som grimmor, borstar och lite annat smått och gott. Sen har jag ju såklart mitt älskade Tjocka-Mulle set <3 (för er som inte förstår - schockemöhle).





Kommentarer
SKRIVET AV: Bea - Tävlingsryttare

Ahahah dog, Tjocka-Mulle hahahaha fattade inte först 8D

Datum: 2011-09-10 ♥ Tid: 21:20:12
Hemsida/blogg: http://besah.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0