There's a soulmate for everyone

Datum:2011-09-02 ♥ Tid: 22:23:03
Hej allihop! :) Tänkte skriva lite snabbt vad som hänt på hästfrontten de senaste 2 dagarna då uppdateringen varit lite låg.

Igår .. när jag kom med bussen till stallet sken solen, ca. 10 minuter senare ösregnade det, haglade och åskade. Det fullständigt vräckte ner! Iaf, jag & jenny sprang ut och försökte få in hästar mitt i allt det - så jag vart totalt dyngsur, men som tur var fick jag låna kläder av Jenny så kunde rida iaf. Red ut en sväng med Camilla, Merlin var superpigg! En mysig tur, som alltid :) 

Idag .. har jag varit med Märtha, min klasskompis :) Först var vi på stan, hämtade hennes nya cykel och sen åt vi på burger king. Efter det åkte vi ut till Karlsdal (en ridskola här i Örebro), Märtha är delfodervärd på en av hästarna där. Så jag hjälpte henne lite, lekte tränare. Tyckte det gick jättebra för de och Märtha verkade nöjd! ;) Var jättekul att träna någon igen, var jäääättelänge sen! 
Sen fick även jag hoppa upp lite på Julius, Märthas delfoderhäst. Han var riktigt trevlig att rida när han väl fokuserade på mig och slappnade av någolunda. Absolut min typ av häst! :) 
Tyvärr var klockan ganska mycket, så det hade börjat skymma - därav kvalitén på bilderna ..


Märtha & Julius :D








Kommentarer
SKRIVET AV: märtha :)

Du var helt awesome som tränare! <3 :D Ser fram mot nästa gång! :D

Datum: 2011-09-02 ♥ Tid: 22:42:03



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0