Dag 4 - Det här äter hästen/hästarna

Datum:2011-09-01 ♥ Tid: 21:00:00
Jag har inte så jättestor koll på vad Merlin, Jacky & Pokémon äter, då det alltid är Jenny som utfodrar. Men betfor och pellets/kraft har jag för mig att han äter på vinterhalvåret. Och hö/hösilage.

Loke har jag destomer koll på, då jag även sköter maten på mina dagar. Han får betfor, havre och müsli som bas. Sen får han även vitaminer och glukosamin. Äpplen eller morötter slinker även med ;) Och såklart även hö här med. Mängden mat och hö varierar ju såklart.





Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0