Operation dagsverk

Datum:2011-05-31 ♥ Tid: 16:38:34
Ingen skola idag då vi har operation dagsverk. Vi ska samla in pengar som vi sedan skickar till en skola i nepal. Jag fick sovmorgon till 10 och sen har jag dammsugit lite i huset och klippt gräset. Sen har jag slappat i solen, en riktigt skön dag med andra ord ;)


Så snyggt ;)


Sen åkte jag på en tur med hundarna ;) Skönt för gammelhunden att slippa springa hela runda och skönt för mig att slippa gå haha.

Snart ska jag äta och sen blir det att åka vidare till stallet, ska rida en sväng på Loke :) 



Kommentarer
SKRIVET AV: Lollo

haha snyggt!



jaa, vore jätteroligt! vill så gärna ha massa bilder på mina underbara!! Får fota dom när ja rider på nån åker eller nått! <3



Och jaga på dom lite uppe i somarhagen kan ju bli sjukt fina bilder! :D



Ska se hur mitt schema ser ut :)

Datum: 2011-06-01 ♥ Tid: 00:31:41
Hemsida/blogg: http://lbrantsberg.blogg.se/
SKRIVET AV: Sofie H

smart chey!! :D

Datum: 2011-06-01 ♥ Tid: 08:24:18
Hemsida/blogg: http://loewen.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0