Here I am

Datum:2011-05-24 ♥ Tid: 22:28:40
Jaha, så ska man blogga här igen .. En liten snabbupdate på vad som hänt mig också kanske? ;) 

Ja, det rullar väl på för mig med hästarna. 
Merlin och jag börjar komma överens bättre och vi har som alla dåliga dagar, men det går bara bättre och bättre och många spärrar har börjat släppa - vilket är härligt! Samtidigt som jag känner mig större och större ...

Det nyaste bilderna jag har på han och mig ;)




Med Loke rullar det på som vanligt. Leker livet helt enkelt ;) Vi har startat våran första tävling tillsamans, gick riktigt bra - dock 4 fel då det var en konstig bana, men han gjorde bra ifrån sig!



Har även tagit ett steg fram, hoppat 1 meter med Loke (mest ett steg för mig, hästen är det inga problem för) :D


Vi ska även starta en startfälttävlan den här helgen, ska bli redigt spännande!




Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0