Awesome!

Datum:2011-05-26 ♥ Tid: 21:47:25
Måste bara få skriva av mig....




JAG måste nog vara världens lyckligaste tjej! Jag rider underbaraste bästa hästarna, och inte nog med det så ägs dom av världens bästa personer, som alltid ställer upp,alltid snälla helt enkelt så är dom BÄST!
Jag har också världens bästa vänner, kan inte bli bättre, eller hur ;)
ÄLSKAR ER!

Hursomhelst så red jag Silver idag då, hade tänk bara skritta då jag kände att jag inte o r k a d e med mer dåliga ridpass, men tänkte att eftersom det är min födelsedag så ska jag göra nått bra av det, så började trava och det gick jätte bra, han lyssnade superbra! Sen rullade jag över i galopp och det var helt underbart *världens bästa ponny* Med sällskap av Emma och Merlin, kan inte bli bättre :D

Sen tog jag och Emma bussen hem, duschade och lagade mat. Sen gjorde mamma tårta, och jag och Emma gjorde en videoblogg, väldigt oseriös dock ;)
Sen kom Jenny och Tomas och fikade lite.

Fick också lite presenter idag, Fick entröja om min kompis Linnéa, och ett urgulligt armband av syster, Sen ett par jättefina ridstrumpor av Jenny (TACK) , kan fota allt om ni vill se?
Supernöjd verkligen!


Kommentarer
SKRIVET AV: Sofia Bang :)

Grattis!! :)



Gör de :)

Datum: 2011-05-27 ♥ Tid: 18:33:56
Hemsida/blogg: http://myskotoddy.devote.se



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0