Ridpasset idag ;)

Datum:2011-03-06 ♥ Tid: 21:01:11
Red lite dressyr på Merlin idag. I början gick det sådär, försökte bara få igång honom ordentligt i skritten, han dör lite ibland och sen försökte jag böja igenom ordentligt i traven och det gick väl helt okej! Sen kom Julia ner till banan och hjälpte mig lite, sa till mig vad jag skulle göra och sen så tänkte jag lite på det som britt sagt och då gick det genast mycket bättre! :) Han vart superfin! Så jag är nöjd! :thumbup:


Fick bli en bild på världens bästa Sigge :love:




Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0