Merlin .. en b-ponny av guld!

Datum:2011-03-02 ♥ Tid: 20:54:04

Och så var det det här med Merlin .. ja, både jag och Julia vet och inser att vi är för långa för honom, men han tar ännu ingen skada av att vi rider honom. Merlin är en väldigt speciell ponny, han är så oerhört känslig och pigg och kräver verkligen sin ryttare. Det tar lång tid att lära sig rida honom, jag kan det inte än och det är svårt att hitta ryttare som klarar av att rida honom.

Och ja, vi måste börja se sanningen i vitögat. Vi kommer inte kunna rida honom förevigt, men det gör ont. Han är så speciell och jag har lärt mig så otroligt mycket av honom. Bara att skriva det här inlägget gör ont i hjärtat, jag vill inte sluta rida honom! Varken jag eller Julia vill det.

Tävlingar är ju inte allt, men det är synd. Eftersom det är nu som det börjar gå bra för oss och då är det försent. 

Det finns ingen ponny som han och jag älskar honom, lilla skitponnyn :love:

Förlåt för nästan två likadana inlägg, men vi båda kände för att skriva av om oss detta då vi får mycket frågor!



Kommentarer
SKRIVET AV: camilla

åhh jag förstår inte varför typ alla har problem med långa ryttare, som sagt så vet man ju om det redan!!! och merre ser ju glad ut så han lider ju inte av det direkt :D

Datum: 2011-03-02 ♥ Tid: 21:16:53
SKRIVET AV: camilla

asså guuud sorry hahahahahaha XD min dator är helt CP idag skulle bara bli ett medelande hahahahahahahaa

Datum: 2011-03-02 ♥ Tid: 21:20:24
SKRIVET AV: anna

alltså igentligen, ni är inte sååå långa på han. det finns ryttare som är bra mkt längre. okej visst, ni kanske är lite förlånga men vem f*n bryr sig? hästen mår bra, han bryr sig inte så vad är problemet? ni båda två är jättefina med honom :)

Datum: 2011-03-02 ♥ Tid: 21:58:39



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0