Let's move on

Datum:2011-03-07 ♥ Tid: 22:28:20
Dags för att snygga till hästarna inför alla kommande träningar, Julia badade Silver och jag klippte Merlin :) Vilket han behövde! Och jag var väldigt duktig och tog både för & efterbilder, so here you go! :D Julia red Merlin innan, jag tog lite kort när jag kom så hon får väl skriva mer när hon har tid ;) 

Före & efter pannluggen, hehe tog typ inget, men lite slitet borta ;)

Före & efter på mannen, ser dock snett ut på bilden, men aja, typ 3 gången jag klipper manen någonsin :P Sen brukar det typ alltid ta en vecka innan man får den bra, får gå och pilla lite liksom ;)


Före & efter benen/hovarna :)


Före & efter på svansen, bara det slitna här med ;)

Sådär, vad tycker ni? :) Imorgon blir det hel hästdag också, hihi, Julia följer med till Loke & fotar och jag följer med henne på hoppträning och fota - så förberedd er på bildbomb! :D


Kommentarer
SKRIVET AV: Emelie Jansson

sv: taack du :d

Datum: 2011-03-07 ♥ Tid: 23:17:31
Hemsida/blogg: http://fjordyy.webblogg.se/
SKRIVET AV: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Åh, tänk om jag kunde klippa benen sådär snyggt och prydligt dreggel

Datum: 2011-03-08 ♥ Tid: 11:15:25
Hemsida/blogg: http://linnforsstrom.blogg.se/
SKRIVET AV: wilma

varför står han på halm? jag menar han sår ju på gången:S

Datum: 2011-03-08 ♥ Tid: 17:32:07
SKRIVET AV: Sofia

Hej!

Nu ska jag iväg och provrida , önska mig lycka till haha :) <3

Kramiz!

Datum: 2011-03-09 ♥ Tid: 16:36:14
SKRIVET AV: Sofia

Fint det blev!

Datum: 2011-03-09 ♥ Tid: 16:36:33



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0