I spent a lot of time just thinking, thinking about you ...

Datum:2011-03-05 ♥ Tid: 17:51:40
Shit vilket härligt väder det var idag! :D Eller ja, om man bortser från blåsten .. 
Red Loke idag, red ut med Ida i stallet, gick jättebra! :) Hästarna var pigga och tyckte det var kul att få komma ut, vart en riktig race galopp på slutet, hehe, hästarna började tävla mot varandra, men det var väldigt härligt! :D 

Red ju Loke igår med, han var väldigt pigg xD Red ut då med och han fick jobba på ordentligt så han gjorde av med lite energi. Satt och asgarvade åt honom när han gjorde ett försök till att vara rodeohäst, för att förklara känns det som att sitta på en failad hoppande gunghäst haha :D Han är så söt <3 

Måste bara säga att jag börjar gilla Loke mer och mer. Hans livslust, busighet och den där glimten i ögat gör bara att man blir så himmla lycklig :D :love: Han påminer så mycket om Sigge att det gör mig varm i hjärtat. Jag har en jävla tur, att få rida en sån fin häst! Och att han desutom har världens snällaste och roligaste ägare gör ju inte saken sämre! :)

Allt för nu, pusshej <3

Kommentarer
SKRIVET AV: camilla

Awwww <33 vart helt rörd av den sista delen av texten :´) gullig du är :D <33333

Datum: 2011-03-05 ♥ Tid: 19:12:08
Hemsida/blogg: http://milleruddan.blogspot.com
SKRIVET AV: Tove♥

Grattis Julia!



Du vart vinnaren av min Mini-Tävling eftersom du gissade på Emil.



Du får välja pris på bloggen, välj på du sötis:)



Kramar från Tove<33

Datum: 2011-03-05 ♥ Tid: 19:34:24
Hemsida/blogg: http://mysweetdarling.blogg.se/
SKRIVET AV: Tove♥

Svar: Okay:)<33

Datum: 2011-03-05 ♥ Tid: 21:36:09
Hemsida/blogg: http://mysweetdarling.blogg.se/
SKRIVET AV: EmelieLundgren

Hej Emma :)

Jag undrar om du har lust att hjälpa mig med min header ?

Den sticker ut lite på höger sida :S

Om du har tid och lust så kan du gärna få göra en ny header ?

Men det här är baraom du vill !

//Emelie

Datum: 2011-03-06 ♥ Tid: 09:57:59
Hemsida/blogg: http://lillaemeliie.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0