Hoppträningen igår!

Datum:2011-03-02 ♥ Tid: 17:13:19
Tränade som sagt för Britt Pärsson igår :) Var riktigt kul att få hoppa ordentligt, men det gick väl inte så bra ^^ 
Mitt fel alltihop - får väl skylla på att jag är ringrostig, men det var nyttigt ;) Sista rundan på slutet var ändå helt okej, det går fort haha, men jag tog knappt inget i honom när jag inte skulle, vilket var mitt problem under hela träningen - jag vågar inte riktigt släppa fram honom, och han lyssnade helt okej! :) 

Julia följde med och skulle fota, men hon lyckades inte ta en endaste hoppbild på mig och Merlin haha, men ni får lite andra bilder, dock är inte ridhus det optimala att fota i och jag hann inte fixa några inställningar :p




Kommentarer
SKRIVET AV: wilma

är du inte för lång för merlin? du får inte tävla honom heller för att du fyllt 14!!!!!!!!!

Datum: 2011-03-02 ♥ Tid: 18:53:41



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0