Bloggsvacka?

Datum:2011-03-13 ♥ Tid: 11:37:18
Halloj allihopa! :D Har vart lite si sådär med uppdateringen på sista tiden, antar att vi har en liten bloggsvacka, men vi får hoppas att vi snart kommer ur den ;) Jag har iaf bestämt mig för att jag ska hålla igång uppdateringen, även fast jag inte känner för det - hoppas jag kanske kommer ur svackan då! :) 

Igår så var jag i stallet nästan hela dagen, hehe. Var först i Backa, gjorde iordning världens finaste sötaste nordis Loke och red över till Julia som red Merlin :) så red vi ut en sväng i skogen, så jävla underbart väder! Red utan jacka till och med :D Och sen är det bara så himmla härligt att rida Loke :love:

Sen så skilldes jag och Julia åt och jag red tillbaka till stallet. Fixade iordning Loke lite snabbt och sen hämtade jag in Malibu :) Han var inte rolig i gången kan jag säga, men vi kom iaf iväg. Red över till Julia igen och så bar det av ut i skogen. Hon red Silver den här gången ;) Malibu är också riktigt kul att rida, han är så annorlunda mot Loke & Merlin :)

När vi ridit klart så fixade jag allt i stallet där, sen gick jag över till Julia igen - utan häst den här gången, hehe. Vi busade lite med hästarna och sen mockade jag där :)

Och det var hela dagen, kom hem trött och hungrig! ;)

Malibu :)



Kommentarer
SKRIVET AV: Yvonne Knutsdotter Lindvall

Hej Emma, det är jag som köpte Malibu till mitt barnbarn Stella. Allt är fint med honom och det går bra fast att Stella inte är så gammal. Ser fina bilder på honom här och undrar om jag kan få köpa några av de bästa. Mvh Yvonne

Datum: 2011-05-10 ♥ Tid: 09:31:11



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0