Bäbishästen

Datum:2011-03-09 ♥ Tid: 19:55:11
Igår var jag på hoppträning för Britt Pärsson med Silver. Det gick skitbra för att vara första gången han hoppar bana. + att det var första gången i ridhus med för han :) Vad jag måste öva mer på är nog min sits, jag måste komma ner mer i sadeln över hindren. plus att jag hoppade före i kombinationen vet inte varför det blev så på nått vis.



Lite bilder, som ni ser så måste jag ner mer i sadeln ;)

Idag skrittade jag ut på han en liten sväng för alla som ville veta ;)



Kommentarer
SKRIVET AV: Anna

sv; Okej ! Ja, kontakter har man alltid nytta av ! :)

Datum: 2011-03-12 ♥ Tid: 20:16:22
Hemsida/blogg: http://withcrazyhorse.blogg.se/
SKRIVET AV: beatrice

Ser riktigt bra ut och grymt söt ponny ! :)

Datum: 2011-03-14 ♥ Tid: 15:01:47
Hemsida/blogg: http://beatriceks.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0