Alla ögonblick med dig, finns här inom mig <3

Datum:2011-03-10 ♥ Tid: 17:51:02
Morsning korsning!  :) 
Kom hem från stallet vid 10 igår så hann inte uppdatera hehe :p Igår var det iaf först skola, jävligt skoltrött just nu, men men .. Sen tog jag bussen t Backa (Stallet där Loke står) och fixade först lite i stallet ;) Sen så red jag, Camilla, Ida & Terese ut och jag red Idas superfina ponny Malibu :D Helt kär :love: Hihi


Malibu & Ida :)
Visst är han fin? :D

Sen så gick vi in till Terese och åt mat :) Hela stallgänget samlat, jätteroligt! :D

Idag så var det skola idag igen och idag åkte vi skridskor för att göra det hela bättre -.- aja, åkte iaf t stallet med Julia sen :) Vi red ut, jag på Merlin och hon på Silver, gick väl som vanligt - Merlin pigg, passet inget speciellt :]

Imorgon så ska jag inte till något stall, så kommer väl kunna uppdatera ordentligt imorgon ;) 




Kommentarer
SKRIVET AV: Anonym

Jättesöt liten ponny!

Datum: 2011-03-10 ♥ Tid: 19:16:38
Hemsida/blogg: http://Www,nattstad.se/Louisebrantsberg
SKRIVET AV: wilma

är inte malibu till salu??????????

Datum: 2011-03-12 ♥ Tid: 18:51:23
SKRIVET AV: camilla

Joo han är till salu!!

Datum: 2011-03-12 ♥ Tid: 19:20:49
Hemsida/blogg: http://milleruddan.blogspot.com
SKRIVET AV: Emelie Jansson

malibu... är inte de den som sandra malmberg har/hade? :o

Datum: 2011-03-13 ♥ Tid: 12:05:21
Hemsida/blogg: http://fjordyy.webblogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0