You found me

Datum:2011-06-29 ♥ Tid: 22:35:46
Megarolig dag idag, vart först en vända på till granngården, Camilla skulle se om det fanns en kilpadd men köpte en GRÖN [<-viktigt] grimma istället. Sen åkte vi en sväng till stan för att köpa fjädrar .. garvattack när Camilla snodde en parkering av en som övningskörde XD Sen åkte vi hem till mig och pysslade & badade. Satte dit fjädrar på banden och pannbandet jag pärlade igår.

Och sen vidare till stallet där vi red lite i westernsadeln på gärdet. Camilla red först, sen fick jag hoppa upp lite med. Loke var pigg och glad :)

Vart lite foton så bjuder på ett smakprov nu så får ni mer imorgon, för nu ska jag sova. Imorgon kan ni också förvänta er massa bilder från när jag är med Essy hos Honny och hon är med till Merlin & Loke ;) 



/Emma

Kommentarer
SKRIVET AV: emelie

sv: hehe, liiite bortskämd sådär :$

Datum: 2011-06-30 ♥ Tid: 00:25:45
Hemsida/blogg: http://fjordyy.webblogg.se/
SKRIVET AV: Lina

Hahha men fina ridskor du har tycker jag xD

Datum: 2011-07-01 ♥ Tid: 16:27:07
Hemsida/blogg: http://linaohlen.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0