Tjohhoo

Datum:2011-06-02 ♥ Tid: 20:27:25
Nu är jag hemma igen, kan ju berätta om vad jag gjort med hästarna :)

Patron(igår): Uteritt, lite klättring och skänkelvikningar :)

Jacky(igår) Dressyr på banan, var lite stel i pigg till en början men blev lugn o fin efter ett tag, jätte nöjd med henne :)

Silver(idag) Lite hoppning på banan men Camilla på Loke och Emma på Merlin. hoppade skitfint! Tror ponnyn kan gå hur långt som helst! Började med att hoppa fram på ett litet plank ett par språng sen höjde vi det lite sen byggde vi en kombination för att öva min sits då jag inte kan rida i kombinationer. Men det gick rätt bra faktiskt :) 
sen hoppade vi en liten bana.  fick ett stop med det var en så himla konstig sväng.
Sen hoppade jag ensakta språng på 70-75 och han hoppade finare än någonsin!

Goldie(idag) Dressyr/bommar på banan,  hon var hyfsat fin idag, var mycket stadigare i formen :) Travade på finfint över bommarna :)
Film och bilder ifrån hoppningen kommer så småningsvis! :D


Kommentarer
SKRIVET AV: camilla

Silver är finast :D <3

Datum: 2011-06-02 ♥ Tid: 20:43:49
Hemsida/blogg: http://milleruddan.blogg.se/
SKRIVET AV: Emelie

Jag tycker Merlin är finast=)

Datum: 2011-06-19 ♥ Tid: 13:03:35



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0