Ta vara på tillfället - det kommer aldrig åter.

Datum:2011-06-02 ♥ Tid: 22:53:08
Jag ska väl skriva lite om min dag också ;) 

Som sagt hoppning med Julia & Camilla idag. Lilla Merre skötte sig fint, han stoppade på plast muren men det är acceptabelt när den blåser upp sig och när det låter jätteläskigt när det kommer sand på den. Bara att träna liksom ;) Sen stoppa han även på en oxer & räcke. På räcket så jag höll på att ramla av, men jag satt kvar! Hoppade en linje, första hindret var en oxer som vi precis höjt en aning så det låg runt 80 strecket, eftersom jag både är hopp & höjdrädd så tvekade jag lite mot det och då stoppade han. Körde igen och vågade rida mer och då hoppade han, men sen slutade jag rida emellan så han stannade på nästa hinder. Men båda stoppen var mitt fel, han måste stöttas och fegar jag ur hoppar han inte. 

Förövrigt var han fin! :) 




Finaste ponnyn <3 Film kommer förhoppningsvis imorgon ;) Har även film från ett ridpass med Loke som jag ska slänga upp när jag fixat det :) 

Efter det red jag Jacky lite på banan. Lite bommar och dressyr. Gick helt okej, fick henne att jobba på bra med Julias hjälp! Sjukt jobbigt, men jag är nöjd! Skrittade även Gina en liten stund på banan, inget märkvärdigt ;) 



Kommentarer
SKRIVET AV: Melina

så söt :D

Datum: 2011-06-02 ♥ Tid: 23:31:45
Hemsida/blogg: http://humlidumli.blogg.se/
SKRIVET AV: Lollo

V sööt han är! :)

Datum: 2011-06-03 ♥ Tid: 15:35:37
Hemsida/blogg: http://lbrantsberg.blogg.se/
SKRIVET AV: camilla

Vii vill ha filmerna XD hihihihi

Datum: 2011-06-06 ♥ Tid: 19:35:12
Hemsida/blogg: http://milleruddan.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0