IM BACK!

Datum:2011-06-22 ♥ Tid: 19:29:41
Red ett dressyrpass på Merlin idag han var helt AMAZING att rida idag, red, på volter lite skänkelviknigar öppnor och slutor, ställa böja. I traven var han redigt fin, lite seg så jag ökade på tempot 1/4 del av banan sen kortade jag upp traven 1/4 del sen ökade 1/4 del osv, för att få igång bakkärran, han jobbade sjukt bra, jäklar vilken känsla, *underbart* sen fattade jag galopp, och GUD så fin han var, fan att ingen fotade! Lyckades korta upp galoppen väldigt mycket och han var jättelugn, kändes väldigt flygande och lätt. Gash ville inte sluta :love: 
Önskar han vore D-ponny...:love:
Första gången jag satt på Merlin, En dag jag inte glömmer kan jag säga! Minns hur jävla glad jag var:love:

Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0