Dagens ridpass

Datum:2011-06-19 ♥ Tid: 18:14:44
Så sjukt nöjd med dagens ridpass! :D Underbara ponny :love: 

Red ett "vanligt" dressyrpass på banan. Lite mjukgörande, tempoväxlingar, öppna, sluta osv. Han var så lugn i början, då menar jag det verkligen. Var till och med så jag fick trycka på honom så han vakna till lite, men oj så fin han var. Slutet av passet var dock det bästa, tog ta i att få honom lugn igen efter han galopperat - himmla bra han gick då! Tog ett ordentligt stöd på tygeln och travade på redigt framåt (men ändå lugnt) med bakbenen med sig, åh jag bara satt där och njöt! :D 

Så är riktigt nöjd över hästen & över min ridning. Hade bra ridkänsla rakt igenom!

Hade med mig mamma som fotograf, dock så började det regna massa när jag ridit en stund (småregnade i början) så har bara bilder från början av passet







Innan jag red pysslade jag om honom lite extra. Borstade honom ordentligt, klippte hovskägget & svansen. Kapade även av allt slitet på pannlugen och nallade lite på manen. Fin blev han :') 



Kommentarer
SKRIVET AV: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Han ser kanonfin ut! :D

Datum: 2011-06-19 ♥ Tid: 20:19:30
Hemsida/blogg: http://linnforsstrom.blogg.se/
SKRIVET AV: Jenny

tummen upp ! =)

Datum: 2011-06-19 ♥ Tid: 22:27:35
Hemsida/blogg: http://stallekeby.blogg.se/
SKRIVET AV: Lollo

Åh va roligt! Superfiina! :)

Datum: 2011-06-20 ♥ Tid: 12:51:37
Hemsida/blogg: http://lbrantsberg.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0