Yesterday and today

Datum:2011-07-06 ♥ Tid: 21:42:38
Ni som sett videobloggen vet ju lite om gårdagen ;) 
Red lilla Loke & började med att dressyra lite, vilket var tänkt. Han var ganska stark och ångade på rätt bra, men han var ändå fin! :) När julia kom ner på banan med silver vart det dock inte som tänkt, ville visa henne hur bra han hoppade i nya sadeln. Sen höjde vi upp lite och tillslut låg ribban på 115, vilket hästen klippte med marginal. Jag red helt sjukt dåligt och han hoppa ändå som en gud. Jag satt och backade av (rädd som fan), väntade på att han skulle stanna, men han tvekade inte en sekund. Sög tag i hindret och bara flög <3 Dock är min sits hemsk och jag bara flyger, men jag tror jag måste lära mig hoppa honom igen. För han hoppar med så jäkla mycket rygg nu, helt annorlunda mot i den gamla sadeln. Bara att träna och träna ;) 


Här har ni en film

Idag var jag först med Julia t Cherry och sen åkte jag till Loke igen. Red ut en sväng, han var pigg och superglad. Kände i hela kroppen hur glad han var. Öronen spetsade och full fart framåt, snutten <3 

/Emma

Kommentarer
SKRIVET AV: Kajsa

Så coolt att han kan hoppa så högt :)

vad är han för ras och hur hög är han? :D

Datum: 2011-07-06 ♥ Tid: 23:02:13
Hemsida/blogg: http://kajssat.blogg.se/
SKRIVET AV: Anonym

Jättefint!:) Ser så gulligt yut när man ser ett litet grått öra haha;)

Datum: 2011-07-08 ♥ Tid: 11:45:53
SKRIVET AV: Linde

När du kommer på hur man gör för att inte flyga när en häst hoppar med ryggen får du gärna berätta det! Hästen jag börjar rida i höst får mig att hamna på halsen bara för en oxer på 90! D:

Datum: 2011-07-10 ♥ Tid: 23:47:28
Hemsida/blogg: http://lindema.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0