Sweetie pies

Datum:2011-07-27 ♥ Tid: 17:58:42
Dagen har spenderats i solen och i grannens stall. Hjälpt mina småsyskon med deras shettis så de fick rida lite på henne. Fru Andersson, som jag nämnt tidigare i bloggen, är ju 25 år och jag red henne när jag var mindre. Vet inte hur många gånger hon slängt av mig, men ack så mycket jag lärt mig och jag älskar den här ponnyn! <3 Så det kul att mina små syskon också rider henne nu. De har ju lärt sig rida på henne, med hjälp av lite lektioner från mig ;) 

Gammel tanten var iaf pigg och glad idag (kors i taket, då hon brukar vara en tjurkärring). Hon verkade tycka det var superkul att få komma ut lite! :D








Ida & Fandis + lite milton ;)










Kajsa & Fandis + lite milton haha

Sen får ni en bild på mig, Fandis & Milton - jag hade dock fotat med manuellt fokus innan och glömde ändra tillbaka till auto innan små tjejorna tog över kameran, så bilderna blev oskapra :( Den här bilden vart väl ok så jag bjuder på den ;)


/Emma

Kommentarer
SKRIVET AV: Ida

Jättefin blogg! Har följt den ett tag o riktigt läsvärd! (y)



Ja har f¨rågestund på min blogg, skule vara snällt om du/ni kunde slänga in en fråga :D

Datum: 2011-07-27 ♥ Tid: 20:17:15
Hemsida/blogg: http://idaevertsson.blogg.se/
SKRIVET AV: Louise-hästblogg

Naaw fiina!! Kul att lilla Fandis fick komma ut lite och röra sig :) <3

Datum: 2011-07-28 ♥ Tid: 23:00:33
Hemsida/blogg: http://lbrantsberg.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0