Still so far, but near in my heart

Datum:2011-07-11 ♥ Tid: 19:53:54
Min dator är fixad nu, som tur var inget farligt med den ;) 
Dagen började med att jag red Merlin. Jag & Jenny red ut en sväng. Han var pigg och kändes som han var mycket "på tårna", ville inte ta ut sig och tittade på allt möjligt i skogen - lite okoncentrerad alltså. Sen är han ju som han är när man rider i skogen med andra! Galopperade lite på slutet och då var han fin iaf! :) 

Sen vart det en till uteritt med Jenny. Den här gången red jag Jacky. Hon var ganska lugn, men jag känner mig svag när jag rider henne haha, hon är så jobbig att rida att man blir helt slut, men det gick ju den här gången också ;)

Sen cyklade jag över till Loke, skulle hämta lite saker och då passade jag även på att göra stallsysslorna där åt Camilla, bara för att jag kände mig snäll hihi ;)



Nu är jag helt sjukt trött, så ska fixa lite här hemma, duscha och sen ska jag bara slappa/sova.
/Emma

Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0