Questions

Datum:2011-07-01 ♥ Tid: 23:00:49



När och hur börja du rida Silver?
Jag började rida han i november/december förra året om jag inte minns helt fel.
Och varför, jo för att jag redan hjälpte till hos dom som äger honom sedan 3 år tillbaka, och sen rider jag nästan alla hennes hästar någongång ibland. Det har blivit så att det är Silver som jag rider mest, Vilket jag tycker är bra för han är bäst!
När och hur börja du rida Silver?
Jag började rida han i november/december förra året om jag inte minns helt fel.
Och varför, jo för att jag redan hjälpte till hos dom som äger honom sedan 3 år tillbaka, och sen rider jag nästan alla hennes hästar någongång ibland. Det har blivit så att det är Silver som jag rider mest, Vilket jag tycker är bra för han är bäst!
Du har väl ridit Loke? Hur var han enligt dig?
Ja, jag har ridit Loke. Min uppfattning är att han är lite småstark, men lyssnar bra. (oftast vad jag har fått höra ;))
Han är även sjukt rolig att rida! Kan erkänna att jag är lite smått kär i honom :love:
Vad föredrar du mest, ponny elr häst?
Oj svår fråga. Jag gillar båda lika mycket. Men om jag skulle köpa egen häst skulle det nog bli en ponny, vill ta reda på ponnytiden! Men rider gärna andras storhästar.
Berätta lite om dig o dig hästliv. Hur du börja rida och vad som fick dig till det mm.
Ska svara på den frågan i ett enskilt inlägg som kommer nån dag.
/Julia

Du har väl ridit Loke? Hur var han enligt dig?
Ja, jag har ridit Loke. Min uppfattning är att han är lite småstark, men lyssnar bra. (oftast vad jag har fått höra ;))
Han är även sjukt rolig att rida! Kan erkänna att jag är lite smått kär i honom :love:
Vad föredrar du mest, ponny elr häst?
Oj svår fråga. Jag gillar båda lika mycket. Men om jag skulle köpa egen häst skulle det nog bli en ponny, vill ta reda på ponnytiden! Men rider gärna andras storhästar.

Berätta lite om dig o dig hästliv. Hur du börja rida och vad som fick dig till det mm.
Ska svara på den frågan i ett enskilt inlägg som kommer nån dag.
/Julia

Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0