Put your hands up in the air

Datum:2011-07-20 ♥ Tid: 20:00:55
Halloj allihopa, hoppas ni haft en bra dag! :)
Min dag har bestått av slapp här hemma och sen har jag ridit 3 hästar hos Jenny. Tänkte skriva lite mer om det nudå ;) 


Jacky

Vart ett ordentligt dressyrpass för damen idag. Försökte lösgöra henne och få henna att slappna av, vilket är lite trixigt. Kändes som jag verkligen hittade henne idag tillslut! Riktigt fin vart hon! :D
Dock skulle det kunnat blivit ännu bättre, men eftersom det tar en stund för mig att hitta knapparna då hon är ganska ny för mig så är man helt slut efter att man fått henne någolunda bra - då det är mycket häst att rida. 

Men jag är absolut nöjd!
Det känns som om jag är påväg upp från min ridsvaka just nu! ;)
Jag filmade även lite, så ska klippa ihop den så kan ni få se, så länge får ni några prinscreens!




Gina

Fick komma ut en på en skritt tur i skogen. Mys!






Merlin

Klippte först hans man, den började bli så lång - men nu har han en äkta ponnyman igen ;) 
Sen busade vi lite på banan, kravlöst. Det var skojigt :) 


/Emma

Kommentarer
SKRIVET AV: Louise-hästblogg

Skönt att det går åt rätt håll!

Superfiina bilder!

Datum: 2011-07-20 ♥ Tid: 22:29:50
Hemsida/blogg: http://lbrantsberg.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0