My dream horse

Datum:2011-07-03 ♥ Tid: 13:00:00
Jag har alltid varit/är svag för borkfärgade hästar, allstå "gulaktigt" päls med svart/grå man. Sen älskar jag New forestar. Så att supersnälla Linn låter mig rida Cherry, är typ som i en dröm för mig. För hon är exakt så jag vill ha min ponny.

Bild på Cherry.
Henne skulle jag inte tacka nej till att ha som min ponny. Hon är fantastisk! Idag när vi red sa Linn åt mig att hoppa ett skogshinder. Man kände glädjen i henne och hon sög tag i hindret och busade efter. DET var lycka kan jag säga. Det gjorde min dag. Sitter fortfarande och är jätteglad! Som Linn skrev på sin blogg "cherry är lycka och hon ger lycka" kan inte annat än att hålla med. Hon är så himla vacker. Har ridit hästen fyra gånger och hon har redan fångat mitt hjärta. 

(haha vad töntigt det låter,men det är sant)
Min dröm ponny, skulle nog vara en borkfärgad new forest. Maxad D-ponny. Var fin och rida i dressyren, men ändå grym i hoppningen. helst en lugn hingst eller valack. Haha. Om denna ponny ens finns blir jag förvånad, men det kanske det gör?
JiPe Halebop.
En ponny jag red ett tag, sjukt snygg hingst må jag säga! Om jag hade fått chansen att rida han än idag kanske han hade varit min drömponny?
Bild på honom. Bild lånad ifrån Emma pegers
Men ni får trotsallt inte glömma att det är "min" prins som jag älskar mest. Som betyder mest. Som är mitt allt. Och jag vill inte ha någon annan än honom!

Silver, du är fantastisk!
/Julia

Kommentarer
SKRIVET AV: Elina

Hej!
JiPe Hale Bop är en fantastisk ponny som nu mera tävlar med mig. Vi tränar terräng och ska även starta fälttävlan nu under våren! Kan vara kul att veta tänkte jag, när du har fotograf honom! (:

Datum: 2014-05-04 ♥ Tid: 16:42:03
SKRIVET AV: Anonym

Det skulle stå ridit honom (:
Vi tävlar även hoppning, han är en jäkel på att hoppa alltså!
Han har tagit sig över 120cm med mig på!
Men det var bara en ända gång han hoppade det.
(Vill inte slita ut honom) (;

Datum: 2014-05-04 ♥ Tid: 16:45:02
SKRIVET AV: Elina

Det var jag som skrev det emellan mina namn (:

Datum: 2014-05-04 ♥ Tid: 16:50:09



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0