Lovley

Datum:2011-07-02 ♥ Tid: 23:55:59
Heldag i stallet idag typ! var i stallet runt halv ett. Då fotade jag Emma och Loke, fick även testa Loke och PANG jag är kär i den hästen!:love: Sen vidare till Merlin och ett hopp pass, han var helt sjukt grym! Inte så jätte taggad som han brukar utan lyssnade på mig! 
Bilder på mig och Loke. Och nej jag hade ingen hjälm jag vet. Ni kan väll ignorera mina miner, satt och garva hela tiden ;)
haha ja ni ser!
>Nu på mig och Merlin :D
knas ponny o en ryttare som ser sur ut (vilket jag inte va)
Sur igen ^^
1m , grymmaste ponny! :love:
/Julia

Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0