Igår & Idag - Ridning

Datum:2011-07-18 ♥ Tid: 19:46:23
Igår
Merlin - Försökte mig på att rida ett dressyrpass på banan. Vi båda kändes dock väldigt okoncentrerade och det vart pannkaka av allt då jag inte kom till ridning. Känner att jag är i en liten svaka just nu.

Jacky - Red ut en sväng. Hon var väldigt spänd och tittig i början. Och ville knappt gå in i skogen för allt var så läskigt. Så jag red framåt mycket för att hitta framåtbjudning och så hon skulle slappna av. Tillslut vart hon mycket mer framåt & gladare över att komma ut, men lyssnade ändå. Hon kändes även mycket mer avslappnad även om hon tittade lite, men jag avslutade där och red hem. Vart inte så lång bit, men det är bättre att sluta när man fått det man sökte :) 

Idag
Flame - Idag skulle jag då rida Flame. En 5 årig c-ponny som Jenny köpte förra veckan. Jenny red lite först och visade, han är så sjukt söt! Sen fick jag hoppa upp. Han är verkligen känslig och fin. Dock kom jag inte till ridning idag heller tyvärr, sen är det väl alltid så med en ny häst ;) 

Merlin - Red lite barbacka med barbacka padden. Dock får jag nog ha en brösta nästa gång jag använder den då den gled bak hela tiden. Men jag & merlin busade bara runt en liten stund, kravlöst :)

Syrran var med så hon knäppte lite kort ^^



Jag & Flame


Hoppar upp xD

/Emma


Kommentarer
SKRIVET AV: Lolloo

Nemen Guu va sööt! Va mycket hästar du har att rida på nu :) skojj!

Datum: 2011-07-19 ♥ Tid: 17:10:26
Hemsida/blogg: http://lbrantsberg.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0