Every sign pointed straight to you

Datum:2011-07-27 ♥ Tid: 22:43:23
Idag fick jag en känsla av att this is it. Jag hade en mysdag med Silver, tvättade honom och fixade lite, myyys!
Stod och krama om honom på stallgången och bara njöt, jag älskar denna ponny så sjukt.. inte så bra då han inte är min.. han är fan det enda jag behöver, jag skiter i om han blir sm ponny eller en ponny som bara kan gå upp till LB, jag vill bara ha honom ingen annan. Om han lämnade mig skulle jag nog må skit ett väldigt långt tag... tyvärr kommer det att ske.. nångång.. Går inte att beskriva med ord.. Första gången vi hoppade ett hinder var jag fast, jag sa till mig själv att denna ponny ska jag kämpa för, mamma verkade på att köpa han ett tag, men sen så ändrade hon sig, och jag vart helt förstörd. jag ville sluta rida, jag var på gränsen att gråta dynget runt om jag inte gjorde det, skitjobbigt i skolan alla undra varför jag var så sur, och på träningar sa några " gud vad fin DIN ponny är, vilket steg DIN ponny har" så nära till tårar då... MEN, han ska inte åka inte på länge det vet jag, dock så får jag nog inte in det i hjärnan...  Vill inte att ni ska tro att han är tillsalu eller nått. För det är han INTE. Var bara tvungen att skriva av mig..
Var till hööks en sväng förut och köpte en slicksten men hallonsmak, då Silver älskar hallon, men har var inte så jätte förtjust i den, men whatever. Köpte även torrschampo och en rosa piggborste,hihi ;)
Imorgon blir det Pay and Jump i askersund kl 18.00. Någon som är där och fotar?
/Julia

Kommentarer
SKRIVET AV: Louise-hästblogg

Lycka till! :D

Datum: 2011-07-28 ♥ Tid: 23:01:32
Hemsida/blogg: http://lbrantsberg.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0