Don't lose how you are.

Datum:2011-07-15 ♥ Tid: 23:05:18
Har blivit grymt fäst vid Jessie J's låtar. Suttit och lyssnat igenom alla jag hittat på YouTube. Hon verkar var en helt grym tjej, härlig och sen sjönger hon ju grymt bra. Hon har sån känsla och flow i sin röst - som jag älskar!

Hennes låtar har desutom en text som verkligen säger något - som man tänker igenom. Som får en att tänka till.

Vi har "Price tag" - jag känner att den betyder "lev livet", men även att båda fattiga & rika har rätt att ha kul. Sen är det en härligt gung i låten! 
Sen har vi "Nobody's Perfect" - den handlar väl om att inte strida över gränsen. Och som titeln - ingen är perfekt.
"Do it like a dude" - den är bara läskigt bra, då menar jag läskig. Vet inte riktigt vad hon vill få fram med den, men jag tänker typ att även de som är i bakgrunden kan tuffa till sig och komma fram. Att även de kan "do it like a dude". Den har hon även gjort i en annan grym verision här!
Sen har vi "Who you are" - Grymaste låten jag har hört på länge, med en ännu grymmare text. Alla borde ta åt sig av den! Verkligen! 


Jag menar, hur många artister som är kända ställer sig på Times Square och sjönger till folket? Desutom en låt som har en betydelse? 

Hundra guldhästskor till Jessie J!
/Emma

Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0