Details in the fabric

Datum:2011-07-29 ♥ Tid: 22:58:07
Förmiddagen spenderades vid datorn, håller på med en sak till bloggen - still a secret hehe ;)
Sen åkte jag och mamma och shoppade - igen. Så jag har gjort slut på ännu lite mer pengar.



Jag köpte ..
Strumpor  4 par - 25 kr, mamma betalade :D tack <3
Lila leggins - 20 kr, mamma betalade :D tack <3
Klänning - 49 kr
Jeans shorts - 49 kr
4 par örhängen - 60 kr

Sen har jag fortsatt jobba med hemlisen!
Imorgon ska jag rida Loke, så vi hörs då! :)
/Emma



Kommentarer
SKRIVET AV: Emma

åh vart köpte du jeans shorten??

Datum: 2011-07-29 ♥ Tid: 23:16:58



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0