Back at Home

Datum:2011-07-10 ♥ Tid: 22:33:13


Nu är jag hemma trött och mör, men gud vilken härlig helg! :D

I lördags falsterbo, sen idag åkte vi först till Jennys mormor som var i deras sommarstuga precis vid havet, så vi passade ju såklart på att bada lite. Sen bar det vidare, på vägen stannade vi till i Gränna - jag köpte 21 polkagrisstänger för 210 kr, lite till familjen såklart ;) Sen stannade vi även till på Sharpman och shoppade ännu mer! Sen fortsatte vi hemåt och avslutade med middag hemma hos mig. 

Nu ska jag packa upp lite, duscha och sen krypa till sängs. Imorgon ska vi åka in med min dator som gått "sönder", någonting har hänt - så vi ska åka in och se ;) 

Men nu kommer en del bilder från Falsterbo, shoppingbilder får ni i ett annat inlägg :)



Rolf-Göran Bengtsson

Malin Bayard, som vann 150 hoppningen


Derbyt

/Emma


Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0