A world becomes coloured

Datum:2011-07-20 ♥ Tid: 11:51:26
Som sagt hoppade jag Loke lite igår. Bara känna av lite inför söndagens tävling.

Det kändes bra. Kändes som jag hade koll på honom och kunde hänga med rätt bra, inte flyga åt världens håll när han hoppade. Dock så var han lite trött då Camilla hoppat lite innan, hon ska ju också hoppa en klass på söndag så hon behövde känna av också ;) Men det vart några språng, så det känns okej inför :)


Outfiten idag ..
Hööks pullarträns med Glenn Gordon pannband, Pelhalm bett
Allround Wintecsadel, brösta och magplatta från hööks.
Lamicell schabrak - NYTT!
Back on track + några bakskydd (kommer inte ihåg märket)

Charlies Piké
Mörkblå ridbyxor - Carat
Kingsland strumpor
Ridskor - Dublin
Hoppspö





Mitt mål på söndag är att RIDA och få en bra känsla. Jag slutar alltid rida ihop honom på tävling - vilket gör honom framtung och dan. Sen så tävlar man ju alltid för känslan ;) Det vore ju kul om vi kom runt felfritt med - men känner jag att jag ridit minst 80% av banan och fått en bra känsla så gör det inget om vi ha en miss. 

/Emma



Kommentarer
SKRIVET AV: Fanny

Fina bilder! :D



Önska gärna inlägg på min blogg också, tack på förhand! http://hovskrape.blogg.se/2011/july/what-do-you-want-to-read-about.html#comment

Datum: 2011-07-20 ♥ Tid: 12:52:59
Hemsida/blogg: http://hovskrape.blogg.se/
SKRIVET AV: Lolloo

Va skojj!! Lycka til på söndag! Var är det någonstans? Vad hoppar du o Camilla för klasser? :D

Datum: 2011-07-20 ♥ Tid: 16:52:43
Hemsida/blogg: http://Www.lbrantsberg.blogg.se.



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0