A day without you it's like a year without rain

Datum:2011-07-07 ♥ Tid: 22:58:57
Idag blev det lite tömkörning för Merlin, sen hoppade jag även upp och red lite barbacka.

Han var rättfin när jag tömkörde, men något okoncentrerad. När jag red var han ganska tagga och fortfarande okoncentrerad, men han skärpte sig lite efter ett tag.

Gammal tömkörningsbild

Sen åkte vi till Kumla, fixade mitt bankkort så jag kunde ta ut pengar till Falsterbo och sen handlade vi lite som jag behövde till resan ner. När jag kom hem vart det att packa och sen fixa mig själv lite och nu slappar jag lite framför tvn.

Imorgon ska jag först till stallet och rida och fixa och sen åker vi! :D
/Emma

Kommentarer
SKRIVET AV: maja,siktar mot toppen inom hästsporten !

SV ; HAHA , ja jag är ju llite smått nöjd sådär , inte jätte :p haha jo men det blir nog bra med scapa och jw iaf , inte helt rätta röda färg men vad gör det ? inte mycket alls tycker jag :p du kan ju alltid låna^^ <3

Datum: 2011-07-08 ♥ Tid: 22:31:46
Hemsida/blogg: http://superhorses.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0