you can count on me

Datum:2011-02-19 ♥ Tid: 18:46:50

Ciao :D Åkte till stallet vid ca,12  jag och Jenny gav hässtarna lunch sen gick vi in och värmde oss lite,kallt ju :P
Sen tog vi in Patron och Goldie och red ut en sväng kallt men härligt :D
 Goldie var jätte lugn i skritten, när vi börja trava var hon rätt pigg men hon lyssnade rätt bra på mig ändå, lugnade ner sig mot slutet :)


 Jag är nöjd med dagens pass iallafall :P Sen eftersom min mobil hade lagt av helt :(
Så fick jag chansa på att emma var i stallet hos Loke så jag gick dit, var lite nervös när jag kom dit över att Emma inte skulle vara där och ägaren skulle undra vem jag var typ xD
Men sen såg jag Camillas bil så tänkte att aja går väll in då ;)
Men aja där stod iallafall Emma och Loke! :D Aw, sötaste nordisen ever! Fotade dom, inte van alls med Emmas kamera så kan väll inte säga att bilderna blev bra! :( Men hoppas några dög iallafall ;)



Är super taggad tills imorn :D


Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0