Silver shoes

Datum:2011-02-26 ♥ Tid: 22:08:47
Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen :D

Kom dit vid tolv då gav jag alla lunch sen red jag Jacky.
Det gick riktigt bra! började först med att ställa och böja (efter jag skrittat fram såklart)
sen travade jag lite volter och serpentiner och mycket tempoväxlingar när hon jobbade på bra i traven fattade jag galopp, och gud så fin hon var! Även i galoppen ser jag mycket tempoväxlingar på volterna och fyrkantsåret.
Kändes super! Även lite övergångar ifrån skritt till trav, trav till halt osv...

Sen red jag och busade lite med Merlin, han lyssnade väldigt bra på mig idag :D
red barbacka i repgrimman, tränade även lite ifrån marken att han skulle följa mig och lite så.

Sen så hade mamma mycket kvar att handla, så då passade jag på att rida Goldie lite på banan.
Red lite övergångar med henne med. på volterna och lite serpentinbågar, hon var jätte lugn och fin :D


Sen kom mamma och fotade mig och silver. han var jätte härlig idag.
Red inte så länge då han vilat lite ;) Han var jätte fin i traven och ganska fin i galoppen :D


























HAHA x*D




Finaste bebishästen :love:



Kommentarer
SKRIVET AV: Josefin "Josse" Blomberg

du kan komma te mig i helgen ;) <3

Datum: 2011-02-27 ♥ Tid: 15:40:38
Hemsida/blogg: http://ponnypluttisarna.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0