Loke 19/2

Datum:2011-02-19 ♥ Tid: 19:51:47
Åkte till stallet vid 1 idag :) Fixade all mat och mockade och sen fixade jag iordning Loke :) Julia hade inte svarat på sms men helt plötsligt dök hon upp i stallet xD

Iaf, red på gärdet. Gick väl inte så jättebra om man säger så. Har väl inte hittat alla knappar ännu, har ju bara ridit honom kanske 4 gånger och det här var första "dressyrpasset" (om man nu kan kalla det de). Red mycket tempoväxlingar från skritt till trav och trav till skritt och försökte hålla upp honom i skritten och ta ner honom i traven. Dock så rider jag som jag rider Merlin och man ska verkligen rida de på helt olika sätt, så det hela blev väl inte så jättebra ^^ Sen skulle jag ta en galopp, herrejävlar hahahah, det gick snabbt kan jag säga XD

Nu vill jag ha vår så jag kan lära mig rida honom ordentligt!! :o

Film & bilder från idag här under ;)




Kommentarer
SKRIVET AV: Anna

Riktigt fin häst ! Ser jättefint ut! :)

Datum: 2011-02-19 ♥ Tid: 20:44:07
Hemsida/blogg: http://withcrazyhorse.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0