Julia Lidner Carlsson

Datum:2011-02-10 ♥ Tid: 21:44:06

Hej, mitt namn är Julia Lidner Carlsson, är född den 26 maj 1997. Jag bor i sköllersta (mitt i ingenstans) med min mamma, min pappa och min bror + våra två katter (: Går som Emma på Almby skola i örebro,fast jag går i 7C. På min fritid, är jag väll mest i stallet, men är med vänner också ;)

Vet inte vad mer jag ska skriva, vill ni veta nått mer får ni väll fråga. :)

Rider gör jag 4 gånger i veckan ibland 5 på mina "medryttarhästar" vet inte vad jag ska kalla det?
Hästarna jag rider är mest är Merlin, Silver och lite Goldie :) Men rider ibland  Jennys andra hästar också, dvs Jacky, Patron och Gina :) Mer info om hästarna jag rider hittar ni på http://stallekeby.se


Kommentarer
SKRIVET AV: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

du är min dotter! :D

Datum: 2011-02-11 ♥ Tid: 13:04:42
Hemsida/blogg: http://linnforsstrom.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0