i am in love

Datum:2011-02-15 ♥ Tid: 18:13:09
Har bara ett ord för dagens uteritt, UNDERBART! Silver var så sjukt underbar att rida idag, han sänkte sig hyfsat bra,något stark men annars var allt super. I traven var han inte alls så stark som han brukar utan travade på i ett friskt tempo men bra framåtbjudning och ganska lätt i handen. Sen galoppen :love: fyfan.... så jävla underbart!
Första galoppen satt jag ner och höll in han för att han inte skulle galoppera så fort, andra galoppen ställde jag mig upp och drev på han lite, han ökade tempot men ingen skengalopp utan mer kontrollerad något snabbare galopp och när jag skulle skata in så lyssnade han på mig och saktade av, och den, just den känslan var så underbar, så himla härligt! Sen fick jag ju träffa Loke också... och jag tror jag dog lite när jag såg han, gud så söt! :O Är helt kär... Och vet ni? JAG NUDDADE HAN :D


Men iallafall så var jag och emma i backahallen förut och spelade badminton, och ja jag vann såklart (a)







Kommentarer
SKRIVET AV: camilla

hihi XD känn dig riktigt stolt, inte vem som helst som får nudda honom inte hihi XD

Datum: 2011-02-15 ♥ Tid: 18:39:20
Hemsida/blogg: http://milleruddan.blogspot.com



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0