Hoppträningen

Datum:2011-02-23 ♥ Tid: 15:35:35

Nu har jag kommit hem i från hoppträningen! :) det gick S U P E R ! :D

Vi hoppade lite olika linjer + en bana på slutet kan kanske rita en bild sen om ni vill se? ;)
Britt sa att Merlin var jättefint musklad och att jag ridit han rätt (emma såklart också!)
Även att jag utvecklats jättemycket som ryttare sen jag sist tränade och att Merlin hoppade mycket finare nu :D
Han såg inte ut som en "damcykel" längre, haha.

Fick nästan ett "bra" eller "jättebra där" hela tiden vilket känns bra för britt är ju rätt snål med beröm ;)
Nu känns allt bra förutom att jag är för lång/gammal för merlin så kan nt tävla han,vilket känns riktigt synd :(
Kommer nog aldrig hitta en ponny som han igen, han är underbar lillskiten <3
Han har lärt mig massor verkligen!

Blev ingen film idag för jag glömde kameran hemma, vilket var synd för det gick så bra! Men men nästa gång kanske :) 

Kan slänga upp en gammal hoppbild på oss, kan ju säga att vi har utvecklats massa sen den hopp"träningen"

  Jag älskar dig Merlin <3


Kommentarer
SKRIVET AV: Berta-En häst blogg med smått och gott!

Så kul!:D

Datum: 2011-02-23 ♥ Tid: 16:46:46
Hemsida/blogg: http://meandmypony.blogg.se/
SKRIVET AV: Anna

Va roligt ! Britt är ju jättebra ! :D

Datum: 2011-02-23 ♥ Tid: 20:47:18
Hemsida/blogg: http://withcrazyhorse.blogg.se/
SKRIVET AV: Anna

sv; Red för henne sista terminen på ridskolan där innan den la ner, när de flesta andra ridlärare hade slutat.

Var jättekul och lärorikt då det blev lite "seriösare" elr vad man ska säga ;)

Datum: 2011-02-23 ♥ Tid: 21:02:09
Hemsida/blogg: http://withcrazyhorse.blogg.se/
SKRIVET AV: Josefin "Josse" Blomberg

sv; HAHAHAH, den där filmen får mig att dö av skratt varför vet jag inte? x)

Datum: 2011-02-24 ♥ Tid: 11:34:18
Hemsida/blogg: http://ponnypluttisarna.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0