Hästledig

Datum:2011-02-23 ♥ Tid: 11:14:54
Hallojhalloj! :) Idag har jag inga hästar, ska till frisören lite senare och klippa mig (ÄNTLIGEN!), men annars ska jag väl bara vara hemma och slappa ;) För att jag inte ska dö av tristress så tänkte jag knåpa ihop några inlägg här, så .. vad vill ni läsa om? :D 

Tänkte iaf fixa före och efter bild på mitt hår och kanske ett låt inlägg, jag lyssnar vääldigt mycket på musik så min låtlista betyder mycket för mig :love: hihi och sen ska jag skriva om gårdagens ridpass. Resten är upp till er ;)

Vi hörs senare idag då, kram <3

Pokémon, foto: jag

Kommentarer
SKRIVET AV: REBECKA

Tack för ditt svar! :D

Datum: 2011-02-23 ♥ Tid: 12:22:24
Hemsida/blogg: http://downup.blogg.se/
SKRIVET AV: Berta-En häst blogg med smått och gott!

Hej!

Kan inte du ha ett inlägg om veckan....

Bestäm själv va det ska va!:D

Datum: 2011-02-23 ♥ Tid: 15:13:16
Hemsida/blogg: http://meandmypony.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0