Veckan :)

Datum:2011-02-23 ♥ Tid: 19:08:22
Har kommit hem från frisören nyss, men duktig som jag är tappade jag min kamera i golvet innan så jag kan inte ta några kort ... :( Det blev bra, inte så stor skillnad men det slitna är borta iaf ;) Vart riktigt glad när jag loggade in på bloggen och såg massa kommentarer, verkligen superkul! :D Forsätt med det! 

Fick önskemål om att skriva om veckan, så om ni vill kan jag göra det varje vecka? :) Är kanske rätt bra för mig med, så får jag planera lite ^^ Här kommer iaf denna vecka: 

Måndag: Loke - dressyr "lära känna", Merlin - Dressyr
Tisdag: Loke, Uteritt med Julia
Onsdag: Hästledig - frisören
Torsdag: Merlin - tömkörning, Loke - Uteritt, lösgörande
Fredag: Hästledig
Lördag: Loke - HOPPAAA! :D 
Söndag: Merlin - Uteritt, Födelsedagsfirande


Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0