Emma Persson

Datum:2011-02-10 ♥ Tid: 21:35:42
Mitt namn är då Emma Persson, jag är född den 28 Februari 1997. Jag bor i utkanten av Örebro i ett stort rött hus. Bor där med min familj och 4 djur :)  Jag går på Almby skola i klass 7A. På fritiden gillar jag att fotografera, rida, vara med hästarna, designa eller bara prata med mina vänner ;)

När jag fotar så använder jag för tillfället en superdålig digitalkamera av märket Casio. Jag gör mina designer och redigerar min bilder i Gimp 2.6 och håller på att lärar mig photoshop lite smått :)

De som känner mig vet att jag är en riktig hästnörd, så jag antar att de flesta inlägg här på bloggen kommer handla om just hästar, men ska försöka blanda med lite annat ;) Så, vilka hästar rider jag? Jo, jag rider just nu 2 st. hästar :) Är medryttare på båda, så rider just nu 4 gånger i veckan. Merlin är en b-ponny, korsning född 1993 som jag rider jag rider 3 gånger i veckan. Loke är en nordsvensk född 2000 som jag rider 1 gång i veckan :) 

Det var väl allt jag hade att säga, vill ni veta något mer få ni väl fråga ;D



Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0