Dagens ridning x3

Datum:2011-02-26 ♥ Tid: 22:09:56

Loke

Började med att vid kl. 12 åka till Loke :) Camilla hade redan mockat så fixade hans mat och sen tog vi in pållen och fixade iordning honom. Sen bar det av mot det upp plogade gärdet för lite hoppning :D 

Camilla red honom först och jag tyckte det såg jättefint ut ;) Hon hoppade lite små hinder och på slutet ett på runt 1 meter :D Jag fotade lite ... okej väldigt mycket XD

Sen hoppade jag upp och red lite. Gick bättre den här gången :) Loke kändes fin, men han var taggad xD Hoppade lite små hinder bara, Loke var rätt trött och det var ju första gången så det kändes bra att börja så :) Han hoppar så jävla fint! :D Camilla tog "lite" kort på mig med, ska få en hel CD med bilder hehe ^^ Men ni får ett litet smakprov, dålig kvalité, men det duger så länge ;) 

'
HAHAH, så charmig :love:



Peppe

Sen gick jag över till Emmy för att rida hennes pållar lite. Började med lilla Peppe, riktigt snygg häst asså! :) Han var väldigt pigg och trippig i början. Första gången jag red honom så man kände sig ju som en nybörjare, haha xD Men efter ett tag började han att slappna av och då gick det lite lättare ;) Red lite som vanligt - volter, snett igenom, rakställa och tempoväxlingar :) Gick väl okej allt som allt ^^

Hade ingen fotograf, men snodde en bild från Emmy så ni iaf vet hur hästen ser ut hehe ^^ Hoppas det var okej :) 

Bella

Efter det red jag Emmys andra häst, Bella. Gick väl sådär xD Första gången jag red henne också och hon var rätt stel, vilket Emmy sa innan ;) Men red lite som jag gjorde med Peppe och hon var också pigg hehe ^^

Snodde denna med, hehe ;) 

Vart ett väldigt långt inlägg nu, hehe, men jag hoppas ni orkade läsa :D
Allt för nu, pusshej <3

 

 


Kommentarer
SKRIVET AV: Emmy

hehe, lugnt att du låna bilderna.

btw, tack för hjälpen,igen :D

Datum: 2011-02-27 ♥ Tid: 00:37:31
SKRIVET AV: jossan

Han är väldigt fin Loke! :)

Datum: 2011-02-27 ♥ Tid: 07:43:39
Hemsida/blogg: http://minfux.blogg.se/
SKRIVET AV: Sofie Hammer

aw, lokeeee.. så söt :D <3

Datum: 2011-02-27 ♥ Tid: 08:48:22
Hemsida/blogg: http://loewen.blogg.se/
SKRIVET AV: camilla

ja tyckte det såg jättebra ut när du red med ;D <3

gick ju skit bra!!!!!!!!! <333333

Datum: 2011-02-27 ♥ Tid: 11:06:11
Hemsida/blogg: http://milleruddan.blogspot.com
SKRIVET AV: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Måste säga att du är riktigt duktig på att rida Emma! :)

Datum: 2011-02-27 ♥ Tid: 21:25:20
Hemsida/blogg: http://linnforsstrom.blogg.se/
SKRIVET AV: camilla

Emmmmmma XD jag anmälde mig till en hopptävling idag XD den 27 mars (söndag) har du möjlighet att vara med då :D!!! kommer väl säkert gå åt skogen men altid roar man nån hihi

Datum: 2011-02-28 ♥ Tid: 13:49:24
Hemsida/blogg: http://milleruddan.blogspot.com



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0