Dagens planer

Datum:2011-02-24 ♥ Tid: 11:21:20
Godmorgon allihopa! Sovit gott? :)
Idag blir det stallet, båda faktiskt. Ska rida Loke och tömköra Merlin, Julia hopptränade ju han igår så tänkte han skulle få gå lite lugnare idag, bara komma ut och röra på sig liksom ;) Loke rider jag nog ut på, lite lösgörande på vägen kanske? Vi får se :)

Jag ska iaf börja med att äta frukost, sen sätta på mig lite kläder och ge mig ut och klättra på tak. Haha, ska leta rätt på min saker efter Sigge, finns säkert något där som Loke lika gärna kan få låna :) Känns onödigt att det bara ligger!




Kommentarer
SKRIVET AV: Sofia :)

Hej!



har du Sigges saker på taket ? haha :) <3

Datum: 2011-03-01 ♥ Tid: 21:11:32
Hemsida/blogg: http://zofii.devote.se



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0