Work hard

Datum:2011-08-14 ♥ Tid: 22:36:01
Hoppträningen idag jag jättebra! Började med att trava fram på långa tyglar på fyrkantspåret.
Sen kortade jag upp tyglarna och red "fyllekörning" som små serpentiner på långsidan.
Sen galopperade jag fram i lättsits på fyrkantspåret och bara lät henne rulla på.
Sen travade jag över en bomserie några gånger i båda varven. Sen galopperade jag över tre bommar på långsidan och räknade galoppsteg. Skulle få in 4 och sen 5 så fick korta ordentligt!
Sen började jag travhoppa ett räcke gick ganska bra kom lite för långsamt första gångerna. Sen hoppade hon konstigt, men tror det var mitt fel så då kom jag lite efter. Sen kom jag på räcket i galopp, jag har lättare för att galopp hoppa. Sen kom jag på  oxern första gången trodde jag hon skulle gå närmre än hon gjorde så jag kom helt efter.. Men sen gick det bra. Sen hoppade jag båda hindrerna i en "mini bana" Först oxern sen räcket. Och den blev perfekt! Fint och jämt tempo och fina språng. Så vi avslutade då. Blev inga höjder direkt, låg väll runt 70-80. Lite teknik bara! :D
Början av traven.
Galopperar fram- Kollar på vad Jenny sa att jag skulle göra därav blicken.
Galopperar fram.
Travar över bommar.
Galopperar över bommar.
Hoppning.
Travarav. Kom med kritik? Vad tycker ni?

Kommentarer
SKRIVET AV: Wilma

Är det dina tretorn?

Datum: 2011-08-14 ♥ Tid: 23:12:34
Hemsida/blogg: http://poniz.blogg.se/
SKRIVET AV: Matilda

fina bilder!!! :D fortsätt med såna :D

Datum: 2011-08-15 ♥ Tid: 01:02:47
SKRIVET AV: Marie F

Hej Julia, jag tycker du är duktig! Hoppas verkligen att du någon gång kommer att kunna köpa Silver, han är så fin och ni passar bra ihop.

Kämpa på och kom gärna upp och hjälp Linn rida någon ponny när du kan och vill.

//Marie

Datum: 2011-08-15 ♥ Tid: 07:59:53
SKRIVET AV: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Skitfint! :D

Datum: 2011-08-15 ♥ Tid: 12:06:11
Hemsida/blogg: http://linnforsstrom.blogg.se/
SKRIVET AV: Sara

sv: MMEEEH ÅÅHHH troru inte ja vet de ? jag kallar de bara för de? -.-'

Datum: 2011-08-15 ♥ Tid: 13:59:06
Hemsida/blogg: http://mittlivskaintevaraprivat.blogg.se/
SKRIVET AV: Anna

Fint :) Försök få upp blicken bara ;)

Datum: 2011-08-16 ♥ Tid: 21:27:36
Hemsida/blogg: http://withcrazyhorse.blogg.se/
SKRIVET AV: Fanny Jaensson

Jätte fina bilder, ta upp blicken lite och sträck på dig bara. Annars jätte fint! :D

Datum: 2011-08-16 ♥ Tid: 23:21:55
Hemsida/blogg: http://hovskrape.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0