When the stars dont shine, I will still love you boy

Datum:2011-08-16 ♥ Tid: 21:56:54
Precis hemkommen från stallet. Var så trött igår så blev ingen bloggning då .. men skriver lite nu iaf ;) 

Igår så åkte jag först till Merlin. Tömkörde lite kort på stallplan då Jenny löshoppade i paddocken. Skritt och trav, tränade varvbyte på röstkommando och det gjorde han tillslut i trav! :) Lärde honom att byta vara med hjälp av tömmarna för ett tag sedan - innan det tyckte han att det var obehagligt när jag skulle byta varv och la tömmarna över rumpan. Men då lärde jag honom att när jag styr runt och lyfter upp tömmarna ska han byta varv. Det gör han nu klockrent, så då har jag nu börjat lägga till ett röstkomando på det. 
Efter det så gick jag över till Loke. Hjälpte Camilla lite och sen så pyntade vi Lokes boxdörr, haha. Sen hade vi lite tråkigt och regnet öste ner, så vi klädde ut Loke till en hippie. Riktigt snyggt vart det! ;)

Ganska lång film, men där finns allt med. Utklädnaden, utsmyckningen från boxen och lite annat ;)

Idag så red jag Loke. Började med att städa lite i skåpet, så nu är det prydligt där inne. Sen gjorde jag iordning honom och red upp till skogen där jag mötte Julia. Så vi red lite tillsamans. Loke var pigg och glad som vanligt :) När jag kom tillbaka till stallet var Camilla där, så jag fixade lite i stallet och sen tog vi in alla hästarna. Pratade lite och sen cyklade jag hem, i en himmla motvind -.-

Efter jag hade städat!



Kommentarer
SKRIVET AV: ida

hahahhahahahha jag dööör XD ni är ju helt körda XD <3

Datum: 2011-08-17 ♥ Tid: 19:23:42



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0