Today

Datum:2011-08-06 ♥ Tid: 23:02:30
Idag åkte jag till Camilla, skulle hjälpa henne.
Vi väntade på att Ida skulle komma, sen åkte vi och hämtade havre.
Sen åkte vi och köpte glass och lite annat. Sen åkte vi tillbaka till stallet och tog in Loke.
Jag fick rida, (askul:D) Gick väll sådär, jag fattade inte riktigt där där med  två tyglar ;)
Men det var kul, älskar hans galoppfattningar.
Sen byggde dom upp lite hinder jag fick hoppa. Det gick bättre än sist jag hoppade honom iallafall!
hahah. Sen byggde dom hinder på alla sett det gick med fyra dunkar och fyra "bommar" xD  Men kul var det!
Ida filmade får se om jag kan lyckas få tag på dom eller inte :)
Sen skulle jag vidare till Jenny, men farfar var tydligen redan påväg utan att jag hade bett han komma. Blev lite småsur men hade inget val. Så får rida imorn istället.

Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0